Bayan Peregrine' nin Tuhaf Çocukları - Ranson Riggs



PUAN :


Gerçeklikle hayal dünyasını bu kadar güzel bağdaştırabilen yazarları ayrı bir seviyorum. Kitap içeriğinde Nazilerle Alman savaşlarından çocukların aslında ne kadar çok etkilendiğini farklı bakış açılarla dile getirmiş olması beni ayrı şaşırttı. Bunu gerçekten beklemiyordum. Anlatış dili sade ve merak uyandırıcı. Kitapta ana karakter Jacob ve bir gün dedesinin aniden ve gerçeküstü bir şekilde öldürülmesine şahit olmasıyla tüm hayatı altüst olur ve sonrasında dedesi abe nin hayatını araştırmaya gitmesiyle hayal sandığı dünyanın tüm gerçekliği gözler önüne serilir. Ben bu kitabı ve bu özgün konuyu gerçekten sevdim. Beni içine bir anda çekti. O kadar ki bir kaç günde de bitiriverdim okumayı. Hikayeyi fotoğraflarla birleştirerek daha da gerçekçi kılması ayrı güzel bir detay. 2. kitabı çok merak ediyorum ilk fırsatta alacağım. Umarım seri hemen bitirilmez. :) 

Spoiler Kelimeler : Döngü, Kuş, Hortlak, Güzel Gösterimiz, Ateş eller Emma, Uçan kız Olivia, Görünmez çocuk, Oliver' ın ölü bedeni, Enoch' un oyuncak bebekleri, Kuvvetli kız Bronwyn, Höyük Tüneli

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder