Andrew Brawley' in Sıra Dışı Hayatı - Shaun David Hutchinson




PUAN :


#andrewbrawleyninsıradışıhikayesi Big Thank You 🙂 #shaundavidhutchinson ahhh.. Kitabın başlarında biraz zorlandım okumak için. Merak duygusunu kaybediyordum ama içimdeki bir ses bu kitabın bende özel yer edineceğini söylüyordu. Andrew i ve anlatacaklarını dinlemelisin diyordu. O sayfalarda hayata olan bakış açısını genişce yansıtmıştı. Sonra o acısı öyle bir içine çekti ki beni, öyle bir sarstı ki... İçim burkuldu ve ondan kopamadım. Gerçekten bu kitabı 4–5 saatte bitirdim. Elimden bırakır gibi olduğum her seferinde sanki bana göz kırptı ve "hey nereye? Daha anlatacaklarım bitmedi." Dedi.. Ben de son sayfalarını bir kaç damla göz yaşımla okurken hey Drew özel kitaplarımdan oldun diye seslendim usulca.. O hastane ortamı o kadar gözümde canlandı ki. Oradaki çalışanlar.. Bu kitap film olmalı kesinlikle ama birebir yapabileceklerse. Lütfen Drew i ve hikayesini siz de dinleyin. Ama tabii ona o kadar süre Drew dedkten sonra bir gerçeği fark edince de şaşırmamak mümkün değil.. Puanların en yükseğini hak ediyor çünkü insanı samimiyet ve merhametiyle derinden sarsıyor.. (Bazı spolier kelimeler : Roanoke Hastahanesi, Hasta F, Ah nold ❤ , Lexi ❤ , Travor ❤ , Emma ❤ , Steven, Jo, Peder, Rusty ❤, Azrail, Bayan büyükanne Brawley, Hastane Sapeli) Thank you #shaundavidhutchinson

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder