Beni Hep Sev


Türkiye' nin en çok sevilen internet yazarları kitap yazarsa.. Eğlenceli, Cesur,Gerçek, Dobra, Dümdüz ... E tamam da sanki biraz fazla dümdüz.. Karakterler Pelin ve Bora ve yan karakter Emir. Bir kadının gerçekte bu kadar küfrettiğini düşünmek tuhaf geliyor bana ve biraz irite ediyor. Bazı kadınların kötü severliğini olduğu gibi vurgulamış olması güzel. Bunu irdeliyişi de düşündürüyor insanı ben de böyle yaptım mı? Ya da yapar mıyım misali.. Bu tarz kitaplarda beni tek rahatsız eden samimiyetin ve rahatlığın dozajının abartılabiliyor olması. Bence bu her zaman tatlı bir sınırda kalabilmeli gerçeklikten fazla uzaklaşılmamalı. Ama bunlar dışında keyifli ve okunur güzel bir kitap. Ve tabii ki kitap yetişkinler kategorisinde "fazlasıyla" :)Puanım da 4/5 ..

Herkese keyifli okumalar dilerim. :)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder