Ölüme Fısıldaan Adam - Büşra Yılmaz



#Ölümefısıldayanadanadam #büşrayılmaz Gerçekten elimden bırakamadım. O kadar beni içten bağladı ki... Başta bu kadar etkilenmeyi beklemiyordum ve kitabın dilinin bir erkek üzerinden olmasını bekliyordum. Ama tersiydi. #Yosun un dilinden aşkı yeniden öğreniyoruz. Aşkın tehlikeli ve asi ve isyankar yönünü hem de bu kadar yaşamayı bırakmışken... Doğa üstü aşklarda inandırıcılık belli bir yere kadar oluyor ama peki ya bu gerçek hayatta karşılaşabileceğiniz türden bir tehlike dolu tutku olursa? İşte bunun adresi#Özgür dü.. son nefeste yaşama tekrar bağlanmak üstelik ölümün sürekli kıyısındayken.. Kesinlikle okunmaya değer içinizi kavuracak bir hikaye. Ayrıca kitaptaki bölüm başlıklarındaki ufak detaylar çok ince düşünceydi. Bu fikre bayıldım ayrıca Yosun' un aşkını anlatan derin cümlelerin özgünlüğüne de.. Teşekkürler Büşra, kalemine, yüreğine ve birikimlerine... Dilerim Türk yazarlarımızın etkili kalemi hiç durmaz.. Her yaşa hitap eden bu kitaba puan sorcaksanız tabii ki 5/5 .. 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder