Herkesleşme - Tunç İlkman

                                                                PUAN : 4/5

#herkesleşme #tunçilkman #kitapyorumu Ne diyeyim bilemiyorum.. Kitabın ismiyle etkilenip almıştım. Okurken eyvah yine sıradan bir konuymuş dedim ama son sayfaları beni sarstı. Ahmet Ümit tarzını biraz hissettiriyor sonunda da ama fazlasıyla kafa karıştırıyor. Sonlarını okudukça başını hiç okumamışım meğer derken, sonlarını okumaya devam ettikçe sanki yazar kendisiyle ilgili bir gerçeğe bağlıyormuş gibi yapıp bu sefer son anda tekrar hikayeye bağlıyor. Bu açılardan tam anlamıyla kurmaca hikaye süper. Kitap adıylada bütünleşip fazlasıyla yorumlar yaptırıyor bu da süper ancak kitabın sonunda okuyucuları katması biraz fazla geldi bana ve irite etti açıkcası. Ve bu nedenden de başka kitabını okuyacağımı da sanmıyorum. Gerçekten hayatımda ilk defa bu kadar bir kitabın sonları beni bu kadar şoke etmişken , vay be helal diyecekken o tarz bir yaklaşımı görmek, kendisiyle ilgili bile şüpheler yaratmak, o cümleyi dedirtmedi. Yinede emeğe saygı, merak eden okusun. Herkese bol kitaplı günler dilerim.. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder