Karanlık Işık - Tara Fuller



PUAN : 5/5 

Tara Fuller' in stilini seviyorum ve bu seriyi ayrı bir seviyorum. Seri 3' lendi ve ben ilk iki kitabı okuyabildim. İlki Meleklerin Gölgesi, İkincisi Karanlık Işık ve üçüncüsü Cehennem Meleği. Seri ölüm sonrası hayat ile yaşamdaki hayat arasında kalanların hikayelerini anlatıyor. Aşk ın ne kadar yüce bir duygu olduğunu ve neleri göze alabileceğini sımsıcak bir şekilde hissettiriyor. Sevdiğiniz için gerçekten neleri göze alabilirsiniz? Sonsuza kadar lanetlenmeyi göze alabilir misiniz? hayatta kalması için bütün güçlerinizden vaz geçer misiniz? Ya da onunla bir yaşam için neler yaparsınız? İşte seri bunları çok güzel farklı boyutlar dünyasını katarak anlatıyor ve dili çok akıcı olduğu için elinizden bırakamadan bir günde okuyabiliyorsunuz. İlk kitap zaten çok ince. Ben cep boyutunu alıp okumuştum. İkinci kitap ise çok daha uzundu. 3. de öyle uzundur umarım. Beni tek üzen bu seri Türkiye' de çok tutmadı gibi gözlemliyorum. Çünkü ilk kitabı bile ben aldığımda 7 tl ye almıştım ve bir market ( yiyecek satan ) ten almıştım. Bence çok okunmayı hak eden bir seri, bütünlük taşıyor , karakterler farklı ve dediğim gibi merak ile duygu yoğunluğu çok güzel işlenmiş. Yine yaş sınırı konurmu çok bilemiyorum. Bu arada kitapları okurken Melekler Şehri filmini de bolca içinizde hatırlayıp hissedeceksiniz :) Herkese tavsiye ediyorum, lütfen bu seri arada derede kalmamalı.. Keyifli okumalar dilerim. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder