Sen Onyedi Yaşımsın - Miraç Çağrı Aktaş


PUAN : 5 / 5

Sen nadıl içten, nasıl yürekten, anlyış dolu bir kitapsın böyle.. Bir çok cümleyi sanki ben yazmış gibiydim. Altını çize çize okumaktan yavaş okudum resmen.. Okurken aslında belki hepimizin aynı acılardan geçtiğimizi görüyoruz, belki çünkü sadece tüketilenler bu hisleri fark edip yaşayabiliyor..Kitap boyunca iki şey dikkatimi çekti birincisi eğer bu gerçek bir yaşanmışlıksa yazar tarafından, bireyler nasıl yazarlara güvenip sevebilir sorusunu düşünmeden duramadım çünkü gerçekten kimse kitap malzemesi olmak istemez ama bu noktada da yüreği gözlemlemek gerekir. Yürek ve gözler yalan söylemez.. İkincisi de bırakmamak sağlıklı değil diyerek kendisi bırakamıyor ve yenii birine kapı aralıyor mu yoksa sonunda bile ona mı bağımlı o çok muammada kalmış. Sağlığımız için kimseye saplantılı kalmaya değmez.. Bir de şarkı olarak " Bir sevmek bin defa ölmek demekmiş" şarkısını dinleyerek okudum. Uyumlu da oldu mod olarak. Kitabı bitirdiğimde de şefkatle sarıldım ve başucu kitaplarıma hoşgeldin dedim.. Yüreğinize sağlık. Tüm tükenenlerin yüreği sağolsun..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder