The 100 - İsyan


PUAN : 5 Üzerinden ; 


    


Seri' nin son kitabını da nihayet okumuş bulunmaktayım. Gerçi seri bitti mi üzülenlerdenim. Bitmesin istiyor bazen ve ben hep sonlarla tatmin olamayanlardanım. Hep peki ya sonra diyorum. Özellikle de bu kitapta son öyle bir bitiyor ki yani acaba devamı gelebilir mi diye düşündürüyor. Ama en azından yüzünüzün gülümsemesiyle biten bir seri. 

Clark, Bellamy, Wells, Glass ve diğerleri.. Keşke Wells de aynı mutluluğu yakalayabilse diye düşünüyor insan. Octivia ise şoke ediyor ve yani sanki o durum biraz sonradan zorlama eklenilmiş gibi hissettirdi. Hani o ilişkide oluversin bari gibisinden. Çünkü kitap boyunca hiç öyle bir imaj çizmeyen bir kızın, son kitapta, hiç alakasız bir noktadan itibaren tercihlerini belli etmesi... Çok fazla da Spolier veriyor gibi olmak istemiyorum ama gerçekten şaşırtacak bir sürü şey oluyor. Ayrıca bu seride en çok hoşuma giden nokta, kolay okunabilir, akıcı ve merakı elden bırakmayışı idi. Yine 1 günde bitirdim ki zaten 300 sayfayı genelde geçmiyor oluşu da okuyucuyu rahat ettiriyordu. Fazla laf kalabalığına girmeden, abartılar olmadan konu çok güzel anlatılıyor. Hoş bazen de fazla üstünkörü geçilmiş yerleri vardı. Özellikle son kitapta yaşanan savaşlar bence çok hızlı gelişip bitti. Eminim dizisinde uzun uzadıya işliyorlardır ama son kez vurgulayacağım üzere dizisini hiç sevemedim ve iki bölümünden sonra da izlemeye devam etmedim. 

Ne olursa olsun, suçlanan 100 gencin, felaket sonrası dünyaya zorunlu gönderilişleriyle, dünyanın o halini onlarla keşfetmek güzeldi. Daha detaylı olabilmesini tercih ederdim ama okurken hep keyif aldım. Bu güzel seri için teşekkürler Kass Morgan 💓

Herkese tavsiye ederim ve keyifli okumalar dilerim 😊

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder