After - Karşılaşma , After - Paramparça ( Anna Todd )

                                                               



Bu seriyi okumaya başladığımda keyif alır mıyım acaba diye çok tereddütteydim. Instagram hesabımda sadece Karşılaşma kitabını değerlendirmiştim ancak bu blogger ı açana kadar iki kitabı da okumuş oldum. Açıkcası Genç Yetişkin kategorisine girmesine rağmen beni de etkilemeye başardı. Çünkü Tessa ve Scott karakterlerini çok derinlemesine anlatıyor, duyguların her bir noktasını güzel ifade ediyordu. Konular tam anlamıyla Teenage konuları bunu vurgulamam şart. Çünkü o tarz konulardan hoşlanmayanlar bu seriden de hoşlanmayacaktır ancak ben kitaplara karşı o kadar katı kuralcı olmadığımdan yaşımı önemsemeden ilgi çekeni alıyorum. Peki bu kitap nasıl ilgimi çekti ? Öncelikle kitap kapak tasarımı kesinlikle çok iyi, kitabın tanıtımını her yerde görüyor oluşum da beni almaya yönlendirmişti. Okudukça  akıcılık , duygu yoğunlukları, ve merak duygusunu sürekli oluşturuyor olması beni kitabı okumaya hatta serinin diğer kitabını almaya yöneltti. Yalnız burada şunu da vurgulamalıyım ki 2. kitapta olayların sürekli gergin olması ve biraz fazla uzatılmış olması bazı şeylerin, beni sıktı. İlk kitapta öyle bir duygu hissetmemiştim ancak ikinci kitap resmen yordu. Tabii bunu herkes hissedecek diye bir şey yok. 

***

Notlar : Bu serinin filmi de geliyor. İnternetten yaptığım araştırmada oyuncu seçimlerinin de yapıldığını görmüştüm yanlış değilse. Açıkcası yine kitaptan filme çevrilme durumunda, oyuncu seçimlerinin kitaptakilerine uymadığını gördüm. Böyle olması beni çok rahatsız ediyor. Ve zaten konu bakımından bana yaşça fark olduğundan filmini izlemeyi düşünmüyorum. Keşke şu filmleri kitaplarla birebir yapabilseler..  
                                            

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder