FanGirl ( Rainbow Rowell )







Ahhh bu kitap hakkında ne desem acaba. Ana karakterimiz Cath,bir kitap karakterlerine takmış durumda, onların hayal dünyasında kaybolurken, yazmayı çok sevdiği için onların hikayesini devam 
ettirmekte.Buna ve Fandomluğa kendini o kadar çok kaptırmış ki gerçek hayatını saydamlaştırmış. Öte yandan Üniversiteye yeni başladığı dönemde içine kapanık olan bir karakterin yeni insanlarla tanışma geriginliğinin yanısıra ikizi Wren' in artık özgürleşmek isteğiyle kardeşini yalnız bırakışları kitapta işlenmiş durumda. Cath bunlarla nasıl başaçıkacak? Her şey düzene girecek mi ve yazdığı hikayenin getirileri neler olacak? Bunlar kitabın temel konuları ama bana göre eksik olan kitapta merak duygusu. Açıkcası gerçekten yazmaya teşvik edişi güzel yani ben de her okuduğumda " hadi otur pc başına ve hikayelerini devam ettir." diyorum. Ama bu kitabı okumama yetecek merakı sağlamıyor. Bu eksik kalıncada bir kitabı gerçekten zor okuyorum. Doğruyu söylmem gerekirse de yarısına yaklaşmışken bırakıp diğer merak ettiğim kitaplara yöneldim. Ha tabii ben bir kitabı yarım bırakmayı sevmem, sonradan illaki devam edip bitireceğim. Ama bunu yaşadığım ender olur bu nednele belirtmek istedim. Tabii kitabın Teenage olduğunu vurgulamama da gerek kalmadı sanırım ama yine de demeden geçmeyelim..  

                                                                           ***

                                             Not defterimden sizinle paylaşmak istediğim :)

                                                       


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder