PS.Zaten Boyun da Küçüktü ( Gülay Hüseynova )



                                                                             PUAN


Bu kadar samimi bir kitap zor görürsünüz :) İlk cümlem evet bu. Çünkü beni en keyiflendiren noktasıydı bu kitabı okurken. Onunla beraber kızdım, onunla beraber güldüm. Günlük hayatımızda yaşadığımız sıkıntıları çok güzel olduğu gibi , doğal aktarmıştı. Genelde kitaplarda hep farklı kurgular yaratılmaya çalışılır ama bu kitaptaki gerçeklik sizi içine çekiyordu. Üstelik O
layların geçtiği yerler de hiç yabancı değil bize. Kitap tasarımı yine muhteşem. Daha o insanı cezbediyor insanı sonra da kitabın adı tabii ki direk soru işareti yaratıyor, nasıl yani? Nasıl bir kitap ki bu ? 

Kitap hakkında çok fazla anlatmak istemiyorum aslında, çünkü iyice meraklanıp alıp okumanızı tercih ediyorum. Bence almanıza değecek bir kitap, azeri kardeşimizin yazdığı P.S. Zaten Boyun da Küçüktü :) 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder