Bir Kere Daha Öl - Amy Plum


#amyplum#birkeredahaöl Ahh en sevdiğim serinin devamını o kadar çok istiyordum ki bu kitabı görünce verdiğim tepki görülmeye değerdi. Kitabın ince olduğunu fark edince biraz üzülmüştüm çünkü bir karakterin durumunu anlattığını düşündüm. Çünkü Genelde serideki tek karaktere yoğunlaşan kitaplar ince oluyor. Kitap kapağında "o ölümsüz varlığını ve kalbini kaybetmek üzereydi" yazısını görünce ahh bu #Jules olmalı dedim ki ta kendisiydi. Çünkü Jules serinin 3. Kitabında Kate e olan aşkından Paris i terk etmişti. Bunu en yakın dostu Vincent a yapamazdı ve onların aşkını izlemeye dayanamazdı. Şimdi ise Newyork da başka olaylara dahil olmak üzereydi.. Ben bu seriyi ve hissettirdiklerini seviyorum. Ölümsüzlük fikrini orjinal bir konuya bağlamış olmasını da ve serinin #iyilik #kötülüküzerine kurulu olmasını da. Umarım bir şekilde devamı gelir. Takipte kalacağım.. Ve tabii ki puanım 5/5 :) 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder