Gölge Şehir ( Bayan Peregrine' nin Tuhaf Çocukları Serisi 2. Kitap ) - Ransom Riggs



Evet 2. Kitap#gölgeşehir i bitirdim. Kitap biraz fazla yorucuydu. Sürekli olumsuzluklar ve bir sürü olay okuyanı yoruyor. Çünkü buna bağlı bir sürü yeni tuhaflar ve özellikleri vardı. Kitaba bir eleştri olarak bu kitapta sanki fotoğraflar hikayenin gelişimine yön vermiş bazı konular zoraki konmuş gibi hissettim. Yani sanki sırf o fotoğraflar da kitapta yer alsın diye. Oysa ilk kitapta bunu hisssetmemiştim. Diyebileceğim bir başka şey bu kitapta tuhaflıklara doyuyorsunuz ve sonunda öğrendiğim bir gerçek karakterler de olduğu gibi beni de sarstı. Bir diğer durumsa ana karakterimiz #jacob un güçlerini bu kitabın sonuna kadar fazlasıyla geliştirmiş olacağı. Kitabın sonunda insanın etkilenmemesi mümkün değil. Ve sonunda herkes gibi şunu soruyorsunun " peki ya şimdi ne olacak ? " Başarılı bir devam kitabı olsada benim içimden verdiğim puan 4/5. O da saydığım sebeplerden. Herkese keyifli okumalar dilerim.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder