Bu Şarkı Hayatını Kurtaracak - Leila Sales


Tek kelime ile hayal kırıklığı ! Bir de Gençlik Edebiyatı ödülü almış. Nasıl almış ben anlayamadım?? Neye göre değerlendiriyorlar gerçekten ben merak ediyorum. Kitabın adıyla içeriğinin alakasızlığından mı bahsetsem.. Ha tabii şarkılar geçiyor bolca, ama yani vurgulanan şey ile alakası yok ! Tasfir yok, betimleme yok ! Verdiği herhangi bir mesaj yok ! Karakterlerin tanımı yok ! Kitap bittiğinde ana karakterlerin nasıl bir görünüşe sahip olduğuna dair hiçbir şey yoktu aklımda ! Bir kaç cümle geçiyor ama o da gerçekten öyle olduğu için mi yoksa kendisi öyle düşündüğü, hissettiği için mi öyle emin olamıyorsunuz. Tamamen Teenage bir konu, tamam bunu da anlayabilirdim ama en azından bir mesaj verseydi. Bu kadar güzel bir kitap ismine böyle vasat bir konu içeriği beni fazlasıyla üzdü. Emeğe saygı ve kitap tasarımı vs. diyerekten sadece 1 puan veririm bu kitaba. Yazık olmuş. İlk defa da bana bu kadar ağır eleştiri yaptırdı... Keşke yerine başka kitap seçseydim. Beğenen var mı onu da merak ediyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder