Gözlük - Koray Yersüren





Puan : 4.5 den 5 :) 


Evet kitap tasarımı ve adıyla beni cezbeden bir kitap daha.. Okumaya başladığımda biraz hayal kırıklığı yaşamadım dersem yalan olur. Eyvah dedim! tam anlamıyla yine bir Teenage kitabı. Kesin bir merak unsuru da yakalayamam bundan derken en hızlı okuma moduna alarak okuyordum ki bir baktım edebi betimlemeler, derin cümleler gelmeye başladı. Üstelik işin içine gizem katmayı da başarmış olduğunu gördüm ki çünkü benim için bir kitapta olmazsa olmaz o merak duygusunu sürekli hissetmek. Çünkü elimden bıraktırmayan da bu nokta oluyor. İşin ilginci de o oldu. Zor okuyacağım dediğim kitabı ki 500 küsür sayfa olduğunu düşünürsek, 1 buçuk günde tamamladım ! Hızlı okuma modumu kesmedim ama anlamlandırmaya dayalı modla beraber okudum kalanını. Benim sadece eleştreceğim nokta Türk yazarlarımızın ki Koray gibi çoğu artık sosyal medya fenomeninden oluşur oldu, kolaya kaçıp teenage, sıradan bir konuyu ele alarak geliştirmeleri oluyor. Halbuki kendinizi zorlayabilecek güç var içinizde ! Çok satma kaygınızdan kurtulup, özgünlüğünüzün tadını çıkarsanız artık ! Bakınız misal Büşra Yılmaz ilk kitabı 4N1K ile yine teenage bir kitap ile başlamışken ki kendide daha gencecik zaten Ölüme Fısıldayan Adam ile özgünlüğüne kavuşup gerçek bir yazar olmaya adım attı bence. Lütfen değerli Türk yazarlar, içinizi sınırlamayın ve kendinizi özgürleştirin, özgünleştirin. Okurlara katabileceğiniz en büyük değer de budur ki sizin bundan kazanacağınız değer kat be kat fazla olacak.. Kitabın karakterleri ni de çok sevdiğimi ekleyeyim bu yazımı bitirmeden. Ege ve Hailey17 nin sohbetlerini özleyeceğim. Öte yandan Berçin, Akın, Ekin' e de selamlar sevgiler. Özlenecekler içimde galiba. Gençleri seviyorum! 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder