İçimdeki Müzik - Sharon M. Draper

                  

PUAN : 5 / 5 

%100 TAVSİYE

Bu nasıl güzel bir kitaptır! Aldığı ödüller helal olsun demeden duramayacağım.. Okurken o kadar farklı duygularla doldum ki hangi birinden bahsetsem bilemiyorum.. Öncelikle anakarakterimiz #Melody ve henüz 11 yaşında. Ve o çook özel bir çocuk! Çünkü hayatında bir çok engeli var ve o içindeki kelimelere hapsolmuş , müziğe sarılmış biri. Okudukça onun hislerini o kadar iyi anlıyorsunuz ve o kadar üzülüyorsunuz ki onla... Ancak bu kadar güzel aktarılabilinirdi. Hele o müzik türlerini ve hisleri renklere bağlaması yok muydu? O konu gerçekten beni çok etkiledi. Kitabı okudukça Melody' nin hayatındaki gelişmeler sizi mutlu ediyor bir yere kadar çünkü onun ihtiyacının neler olduğunu anlamaya başlıyorlar. Okurken bu tarz kitaplarda keşke gerçek hayatta her şey bu kadar toz pembe olabilse diye düşünmeden duramıyorum ancak yazar gerçeklik boyutlarını da çok katıyor olduğunu gördüm. Heleki sonları beni mahvetti. Açıkcası birden bire konuların o kadar sapması da beni şaşırttı çünkü tamam diyorsun sonunda güzel şeyler olacaktır. Ama bazı yönlerden sizi şaşırtıyor bu konuda da puanları aldı benden. Kitabın özgünlüğü yine çok güzel. İnsanlara verdiği mesajlar o kadar dolu dolu ki, keşke herkes okusa bu tarz kitapları ve bilinçlense. Çünkü Melody gibi olanlar çok ve hala anlaşılmayı, özgürlüklerini hissetmeyi ve sevilmeyi takdir edilmeyi bekliyorlar. Bu tarz kitaplar demişkende , Mucize ve Üzümlü Kek kitabını da okumadıysanız mutlaka onları da okumalısınız. Yorumları blogumda mevcut. Bu kitabı bitirdiğimde kitaba uzunca bir süre sarılmadan duramadım ve kesinlikle baş ucu kitaplarımdan biri daha olmuş oldu. Ara ara okunup sahip olduklarımıza, en küçüklerine bile şükredilmeli. Sizlere de keyifli okumalar dilerim.. Lütfen okuyun ve okutun...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder