Tenimdeki İmza - İrem Demirbaş


PUAN : 5 / 5

Dipnot : Kitap bence +18 ( Cinsel içerikler çok )

Türk yazarların bazen beni çook kızdırdığından ve de çoook ağlattığından bahsetmiş miydim daha önce? Belki bu yüzüncüdür falan ama yine de diyeceğim çünkü kitabın sonunda paramparça oldum desem yalan değil. Gerçekten ağladım! Ve bu kitabı tam 2 günde bitirdim ki üstelik kitap yaklaşık 350 sayfa civarlarında. Ama o tenlerin ateşi beni o kadar yakaladı ki ve anlatım o kadar güzeldi ki elimden bırakamadım. Okul olmasa sanırım 1 günde de rahatlıkla bitirirdim. Ahh ya #Sarp ve #Alya karakterleri çok güzel anlatılmıştı kitapta. Alya' nın kararlı duruşları, inatçılığı. Sarp' in edepsizlikleri ve kendini beğenmişlikleri. Öte yandan o gencecik yaşlardaki hayat zorluklarına göğüs gelmeleri.. Yan karakterler de en çok sevdiğim tabii ki #Enes ama ah ulan işte diyorum o kitabın sonu yokmu!!! Neden öyle gelişmek zorundaydı ki ??? Bu arada #Kubi yi #Giray' ı #Cihan Abiyi, #Cenk ve #Miray' ı - ki özellikle Cenk Miray ikilisi de çok yarım bırakılmıştı onlara ne olacağına çok merak ediyorum.- da unutmamak gerek. Kubi' nin içinde bulunduğu çıkmazlığa Alya' nın yardım edişleri çok güzeldi. Yine kitabın sonunda bir son değil başlangıç olduğunu belirtmiş. Eğer öyle ise lütfen diğer kitaplarda Cenk ile Miray' a ayrıca Giray ve Kubi' ye de yer verilmeli. Onlara çok az değiniliyor çünkü bu kitapta. Tüm bu güzel düşüncelerin yanında beni tek düşündüren kitaptaki Alya ve Sarp karakterlerinin AFTER kitap serisindeki ana karakterlere çok benziyor oluşlarıydı. Tamam bazı farklılıklar da vardı ancak yani ben daha özgünlükler olmasını da beklerdim. Konu genelinde bildiğimiz konular üzerinde dönüyordu özgünlük o kadar yoktu ama keyif verdi mi verdi. Düşündürüyor mu evet. Bu açılardan da puan kırmaya gerek yok. Okuyanların da çoğunu güzel etkilediğini düşünüyorum ve gerçekten iz bırakıp devamını merak ettireceğine inanıyorum. Bu yüzden yine tavsiye ediyorum tabii ki. Keyifli okumalar dilerim :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder