Ve Tanrı Buyurdu: Konuşmamız Lazım! - Hans Rath


PUAN : 5 / 5

Evet, başta yine kitabın adı nasıl yani dedirtiyor :) Gerçekten bu adı görünce içeriği nasıl olabilir diye sorgulamadan duramadım. Okudukça da nasıl keyif aldığımı nasıl anlatabilirim diye düşünüyorum şuan :) Hani Tanrı bir gün size denk gelse ve siz de bir psikiyatrist olsanız ama hem de mesleği bırakmış olanlardan, ve size dese ki konuşmamız gerek çünkü sorunlarım var. Ama tabii ki Tanrı olduğunu idda ediyor ve Tanrı olarak sorunları var. Siz ne tepki verirdiniz acaba? Ben bunu epey düşündüm ve ben de inanmaya karar vererek hareket ederdim sanırım. Ki zaten öyle şeyler yaşanıyor ki kitapta kafanız epey karışıyor. Karışma noktası bir bölümde " Tamam , adam kesinlikle bir hasta." şeklinde oluyorken sonunda o kadar şaşırıyorsunuz ki , kitap bittiğinde " Nasıl yani?" soruları milyon noktada dolanıyor oluyor. Ayrıca ben eğer yanlış anlamadıysam kitabın bitiş yerinden devamı geleceği yönünde bir izlenim çıkıyor çünkü resmen yarıda bırakılmış durumda. Neyi eleştirirdin diye soracak olursanız, aslında olay örgüsünde çok  bunaldığım oldu, yani Tanrı ile ilgili olmayan kısımları biraz tuhaftı. Sürekli olumsuzluklar peş peşe ve ne anlam ifade ettiklerini ben bağdaştıramadım. Ama dediğim gibi konu özgünlüğü bakımından, esprili anlatımı bakımından ve akıcılığı olarak benden puanları aldı ve ilgimi de eksik bırakmadı. O yüzden tavsiye ediyorum. Keyifli okumalar dilerim.. :) 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder