Kötü Ruhlar Defteri - Arika McGann


PUAN : 3 / 5 

Kitap tam anlamıyla liseli genç kızların bir araya gelip okuyup, hakkında bol bol yorum yapabileceği bir kitap çünkü hani hangimiz o yaşlarda çılgınca, saçma işlere kalkışmadık ki sorusunu sorduruyor okurken. Saçma eğlenceyle başlanan bir eğlence, sonucu çok büyük hatalara iten bir olaylar dizgesine dönüşüyor. O yüzden de en ufak bir dileğin bile ne kadar dikkatlice dilenmesi gerektiğini öğreniyor bu kızlar en azından. Kitap tam anlamıyla çerezlik bir kitap, geniş puntoyla yazılmış, Okurken sizi hiç yormayacak. Farklı bir konu okumak isteyenlere anca tavsiye edebilirim ama açıkcası bunu alacağınıza başka çok istediğiniz bir kitabı da alabilirsiniz hani almamak size bir şey kaybettirmez. Bu nedenle notum da yukarıda belirttiğim gibi. Bir de defter vurgulanıyor ama aslında sadece içeriğiyle ilgili olay konusu, ben daha mistik bir şeyler beklediğim için hayal  kırıklığı yaşamadım dersem yalan olur. İnsan daha fantastik şeyler arıyor artık, bari cadılara biraz değinse diye bekledim o bile yoktu.. bunu da belirtmeden geçemeyeceğim.Bir de yazarı tanıtım kısmında; Büyüyle ilgisi yoktur, herkes gibi normaldir gibi bir tanıtım tarzı açıkcası komikti. Bu devirde yargılayanların çıkacağını mı düşündüler??!! İlginç..  Herkese keyifli okumalar dilerim.. :) 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder