CARAVAL - Stephanie Garber



PUAN : 5 / 5 

WoeWwW... Sihirli, büyülü bir dünya. Baştan sonra merak ve heyecan içinde. Anlatım mükemmel.. Yazarın yarattığı dünya inanılmaz. Detaylar o kadar insanı etkiliyor ki böyle hayal gücüne sahip olan yazarlara hayran oluyorum. Okurken biraz Harry Potter' in dünyası, biraz Alice Harikalar Diyarında biraz da Beauty and The Beast filmleri aklıma geldi, yani oradaki dünyaların bir başka yansıması, bir komşu ülkesi gibiydi :) Bir de tabii aslında her şeyin bir oyundan ibaret olması! Sonunda sunulan dilek hakkının da aslında ne kadar caydırıcı olduğu ve her şeyin bir bedeli olduğu gerçeğini vurgulaması müthiş. Scarlett' in kardeş sevgisine tanıklık etmek ve babalarından nefret etmek. Öte yandan Julian' ın nasıl biri olduğunu anlamaya çalışmak. 


Okurken kimi zaman o dünyada olmayı istedim ama istek uyandırırken bir bakıma ürkütüyor da. Onca durumla ben baş edemezdim sanırım. Bence herkes bu masalsı dünyayı keşfe çıkmak ister okuyarak. Yaş sınırlaması da yok üstelik :) Bu nedenle bu keyifli ve güzel kitabı okumayı herkese tavsiye ediyorum.. :) 

Bir not: Bu kitap film olmalı ve filmde Johnny Depp oynamalı :D Hep bunu hayal ettim, itiraf ediyorum.. :D 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder