Roma Ben Geldim - Pınar Gencal



  PUAN : 3,5 / 5 Yaş Sınırı : +13

Nereden başlasam.. Tam bir yaz kitabı diyebilirim. Kolay okunan, akıcı , sıkmayan ve bunaltmayan. Beni tek rahatsız eden konunun çok sıradan olması. Bu kitabın tasarımı beni gerçekten çok etilemişti. Ahh dedim, tam bir gezi romanı olmalı, kim bilir içi nelerle dolu olur dedim ama yani o kadar sıradandı ki.. Gerçekten üzüldüm. Hatta konu Bennu Yar' ın "Bir Tutam Aşk" serisini epey andırıyordu. Sonu dışında. Bu arada konunun gerçeklik boyutu ise hoşuma giden durumlar arasındaydı. Güzel de bir aşk vardı evet ve bu elden bıraktırmadan okunmayı sağlıyordu. Gündelik hayattan detaylar vermesiyle sanki bu karakterler gerçekten gibi hissettim. Bu güzeldi. Okunabilir bir kitap yalnız cinsellik içerdiğini de vurgulamadan geçmeyeyim.. Herkese keyifli okumalar dilerim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder