Tuhaf Masallar - Ransom Riggs

   PUAN : 5/5 Yaş Sınırı : YOK  

Tatilde kitap keyfi hep başkadır. Ve tuhaf masallar ransomriggs, bu kitabında çıtayı yükseltmiş. Şöyle ki üçleme serisinde bence en iyi kitabı ilk kitabı olan Bayan Peregrine' nin Tuhaf Çocukları idi. Fotoğraflar ve olay kurgusu doğal gelişiyordu ve heyecan dozu güzeldi. Sonraki kitaplarında bazı şeyler fazla uzun ve sıkıcı hatta zorlama konular gibi gelmişti, hatta sanki fotoğraflar konuya yön veriyor, bütünlükten sapıyor gibi hissetmiştim. Ancak bu masallar kitabında Millard ın derlemiş olduğu eski hikayeleri dinliyoruz ve editör notları, küçük notlar ile açıklamalarla gerçeklik boyutu arttırılmış. Hikayelerin bir kısmı gerçekten çok tuhaf, bazıları ders verici nitelikte ama bazılarıysa sanki hani hikaye serisi dışında gibi hissettirdi. Ama okurken çok keyifle okudum ve o var olmayan dünyanın içinde kayboldum resmen. Özellikle adaya dönüşen adam hikayesi beni çok etkiledi ve ilk masal da da yine aynı derecede etkilenmiştim. Demem o ki keyifli ve tam yazromanı tadında bir kitap. Herkese tavsiye ediyorum ve keyifli okumalar diliyorum. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder