Ay Işığı Sokağı - Stefan Zweig

PUAN: 4.5/5 Yaş Sınırı: Yok Evet, öncelikle belirtmek istediğim çok ilginçtir ki kitapseverlerle aynı dönemde aynı tarz kitaplar hatta bazen aynı kitapları okuyoruz. Hoşuma giden bir ayrıntı bu ve belirtmeden geçemedim. Bu kitap için de böyle oldu. Bir kaç gün oldu bitireli ama günlerim o kadar yoğundu ki anca fırsat oldu. Kitap kısa hikayelerden oluşuyor ve oldukça ince. Her biri ayrı ders niteliği taşıyor. Stefan Zweig yine usta kalemini, ayrıntılı anlatımını bize sunmuş. Dikkatimi çeken bu kitabında intihar konularına fazla yoğunlaşmış olması. Ayrıca savaş dönemi içerikleri mevcut. Ne tesadüf ki bunu okurken , internette hayatını araştırdığımda kendisinin de eşiyle intihar ettiğini öğrendim ve çok üzüldüm. Acaba bu kitabı yazarken mi düşünmeye başladı diye de yorumlamadan duramadım. Neden puan kestiğim konusunda ise yani ben akıp giden, bir bütün olarak bana birşeyler sunan hikayelerini seviyorum. Bu kitabı çok favorilerim arasına giremedi o yüzden o kesinti. Ama Zweig' in kalemini çok seviyorum. Genelde hep sırlara dayalı yazıyor öykülerini. Anladığım o ki, hayat ı boyunca bu durum onu etkilemiş o da kalemine yansıtmış. Ustaya saygılar..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder