ASLA ASLA - COLLEEN HOOVER & TARRYN FISHER




PUAN : 5/5

          


Bir gün bir anda kendinize ait hiçbir şeyi hatırlamasaydınız ne yapardınız? Ne hissedersiniz..

   Açıkcası düşüncesi bile ürkütücü. İncecik de bir kitap olduğu için de Asla Asla kitabını elime aldır almaz bir oturuşta bitirdim. Başlarda ana karakterler 17 yaşında olduğu için fazla Teenage bir kitap mı yoksa diye endişelendim ama çok güzel devam etti konu. Sürekli bir merak ve onlarla beraber yaşadığım bir korku vardı içimde. Konu akışı çok güzel ve merak uyandırıcıydı. Her yaşa hitap edebilecek şekildeydi ( çok çok kücük bir yerinde +13 lük bir yer vardı o kadar. ) Böyle bir konuyu fazla uzatmadan ana temalarıyla okuyucuya iletip , illa kalın bir kitap olsun diye uğraşmamaları da ayrı hoşuma gitti. 

 Bence dizi de olabilir aslında çünkü konu ve karakterler güzel oturmuş. Devamı da varmış bu kitabın. Bu yüzden diziye de dönüşebilir rahatlıkla. 2. Kitabı Türkiye' de yayınlandı mı henüz bulamadım araştırdığımda. Bu ilk kitabı 2015 basımı olduğu için aslında çıkmış olma ihtimali var. Umarım gelir ve gecikmeden gelir çünkü devamını gerçekten merak ettim. 

Bir solukta okunacak güzel bir hikaye okumak istiyorsanız gönül rahatlığı ile size tavsiye ediyorum 😊


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder