The Witcher Serisi / Son Dilek - Andrzej Sapkowski


  PUAN : 

        

Bilgisayar Oyuncularına Dikkat! 

Bu kitap serisi The Witcher oyunu serisidir. 





Erkek arkadaşımın The Witcher serisi oyunlarını oynarken sevdim Geralt karakterini ve fantastik evrenini. Sevgilim oynarken onu izleye izleye bu fantastik evrene olan ilgim o kadar arttı ki kitapları da olduğunu da duyunca dayanamadım ve hemen alıp bu ilk kitabı okudum. Şunu söylemeliyim ki gerçekten muhteşemdi. Ben sadece fantastik içerikli olmasını beklerken, hayatla ilgili o kadar güzel yorumlar, analizler vardı ki hem şaşırdım hem de çok etkilendim ve Witcher karakterini daha çok sevdim. Kitap Almanca' dan çeviri ve çokca argo, küfür içeriyor. Ayrıca hikayede olay örgüsü beklediğniz olay örgüsünün dışında. Yani konular arasında direk geçiş olmayabiliyor. Farklı farklı anıları anlatıyor gibi düşünün. Ama yine de belli bir bütünlüğü var. Akıcı bir uslubu olduğu için 400 sayfa görünüşü sizi korkutmasın. Kendinizi verebildiğiniz zaman hızla okuyorsunuz ve o fantastik dünyaya geçiş yapıyorsunuz :) 

Vurgulamam gereken bir diğer önemli nokta kitap kesinlikle +18 çünkü fazlasıyla şiddet, kan, cinsellik ve küfür var. Yani hani hepsi var cidden. Ama belirttiğim yaş üzeri için de rahatsız edici değil. 

Özellikle oyunu oynayanların okumasını kesinlikle öneriyorum. Ana karakterle çok daha güzel bağ kuracaklardır. 

Keyifli okumalar dilerim :) 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder