Av Dönencesi - Büşra Toroman




PUAN : 5 Üzerinden;

      

Team Wolf' cular, bu kitap tam size göre! 

Ama bu sefer kurtlar arasında hangi tarafı seçeceğinize karar vermelisiniz.. Ya da belki de karar vermenize gerek kalmayacak, yaşananları okudukça zaten yönleneceksiniz.. Bu kitabı okurken Toroman' ın hayal dünyasından Kurt efsanesi dünyasını keşfedecek, o dünyanın bilgilerini öğreneceksiniz. 

Bazı detaylar çok güzeldi gerçekten. Semboller olmasına ayrı bayıldım. Kitap tasarımı muhteşem. Renkli baskı kısmı da ayrı güzel ama orijinal kapağa bayıldım! O yüzden o haliyle paylaşmak istedim fotoğrafı. 

Hikayede ana karakterimiz haricinde bir çok yan karakterde var bu sebeple bir çok başka hikaye de gelişiyor. Aslında bu çok mantıklı çünkü böylece seri olan bu kitap için bir çok yan kitap devamı da gelebilir. Fantastik bir kurguyu Türk yazar yazınca gerçekten çok ilginç oluyor. Hani hep yabancı yazarların dilinden onların kültürüne yönelik ve onların isimlerinden gözlemleriz ya.. Bu sefer Türk kültürü ve isimleri de girince daha bir başka oluyor. Ana karakterimiz Ada ve gerçekten başına gelenler içinize işleyecek. Benim 5  üzerinden 4 vermemin sebebi, kitap evet akıcıydı ama bazı yerleri biraz bunaltıyor ve tam olarak adlandıramadığım  bir eksikliği hissettiriyordu. Ya duygulara yoğunluk yoktu sadece konuya yoğunluk vardı ya da belki de fazla detay içeriyordu. Kurt hikayesi çok klişe bir konu olsa da bazı derinlikler katması güzeldi. Özellikle Dawson karakteri çok iyi kurgulanmış ve o bambaşka boyut, heyecan getiriyordu kitaba. Fantastik severlerin ve teenegers severlerin çok seveceği bir kitap ve serisi gelecek olması da çok güzel. Daha çok taze bir kitap o yüzden devamı ne zaman gelir bilemiyoruz ama listeme aldım bile 😊

Bir Not: Genelde ana karakterin yöneldiği karakterler sevilir ve onların hikayesi üzerinde çok durulur. Ama ben nedense genelde yan karakterlere daha çok ilgi duyup merak ediyorum. Dilerim ki Toroman diğer gelecek kitaplarda yan karakterlere de aynı yoğunlukta değinir. Çünkü ilk kitapta o dengeyi de güzel kurmuş. Sanırım beni bunaltan hikayenin daha çok soru cevap ile ilerliyor oluşu ve tek bir düzlemde ilerliyor oluşu oldu.

Keyifli okumalar dilerim 😉

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder