Vampir Şövalye Serisi - Matsuri Hino



PUAN : 5 Üzerinden; 

          

Çizgi Roman Severler 💓💓💓

Ahh ben bu seriye bayıldım. Yazar bile ayrı bir tatlı. Matsuri Hino' nun daha önce çizgi romanlarına denk gelmedim. İlk tanıştığım bu seri oldu ama kendisi bu serinin ara sayfaları ve sayfa kenarlarında hep bu çizgi roman serisinin daha ciddi bir seri olması için uğraştığını not düşmüştü. Ama bunları not düşerken bile çok eğlenceli bir dille yazmış o yüzden şeker mi şeker bir yazar. Ama bu seri gerçekten karanlık yönü de ağır olan ama esprileri de barındıran ve bence özgünlüğü , etkileyiciliği de yakalamış olan bir seri. Bir kere çizgi romanda çizimler siyah beyaz olsa bile o kadar başarılı ki direk karakterlerin her özelliğini algılıyorsunuz. Öte yandan zaten kenarlarda düştüğü notlarla , karakterlerin boy kilo saç ve göz rengine varana kadar detaylar da veriyor Hino. Siz de okurken göreceksiniz ki ( bir de animesini izlerseniz internetten ) Kaneme Kuran' a aşık olacaksınız. Ahhh... Tamam Zero da aşırı tatlı ama sanırım ben de Yuuki gibi kararsız kalıp sonunda Kaname yi seçerdim. Yuuki' nin hayatı sizi derinden etkilecek artı sonundaki gerçeklerle şok geçireceksiniz. Serinin bu şaşırtma yönü de çok güzel. Ayrıca bir diğer başarılı yönü de bir çok karakter olmasına rağmen hepsinin hayatına yer verip , onları da daha iyi tanımamıza izin vermesi. Bu çok zor bir şey bence ve yazar bunu çok güzel / doğru bir şekilde başarmış. 

Eğer çizgi roman seviyorsanız veya başlamak istiyorum aslında diyorsanız bence kesinlikle bu seriden başlayın sonra da Death Not' a geçin. Bu seri gördüğünüz üzere 19 kitaptan oluşuyor. Epey uzun ama inanın çok çabuk okunuyor. Bitirdikten sonra mutlaka animesini de izleyin. Daha netleşecek içinizde. Ben 3 günde bitirmiştim ya ühüü. Üstüne de kaç kere tekrar izledim ve okudum. Evet,  o kadar sevdim işte. 😊 

Bu sebeplerden ötürü kesinlikle tavsiyemdir. 

Sevgiler herkese. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder