Artemis - Andy Weir


PUAN : 5 ÜZERİNDEN



Bu kitabı okurken gerçekten zorlandım. Büyük bir hevesle almıştım, reklamları çok yapılmıştı, okurların tanıtımı da çoktu. Ben genelde kişisel yorumlara çok takılmam çünkü herkesin zevki başka sonuçta. Sadece konu detayına bakarım. Konusu cezbediciydi çünkü bilimkurgu ve gelecek içerikliydi. Dolayısıyla da düşünmeden , tereddüt etmeden almıştım. Ama gelin görün ki elimde öyle bir süründü ki kitap ay geçmesine rağmen bitiremedim. 

Kitap öyle bir noktada başlıyor ki sanki geçmişinde kaçırdığınız bir şey olmuş yani sanki bir kısmını okumamışsınız gibi hissettiriyor. Hadi bunu geçtim ama o kadar sıkıcı bir yazım şekli var ki. Ne merak uyandırıyor ne ilgi yaratıyor. Dolayısıyla maalesef hiç keyif alamadım ve keşke almasaydım dediğim ender kitaplar arasında yer aldı kendisi. 

Yine de ilgisi olan ve ben okurum diyen alsın tabii ki. 

Herkese keyifli okumalar dilerim 😊

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder