Kore' de Aşk Mevsimi - Su Tunç


PUAN : 5 Üzerinden ; 



    


Gerçekten dolu dolu, okudukça insana hem karakterlerin yapısı, hem duygusu hem de Kore' nin kültür ve ülke yapısıyla ilgili dolu dolu bilgi veren bir kitap ve ben böyle kitaplara bayılıyorum. O kadar keyif aldım ki okurken hiç bitmesin istedim. Naif de bir yapısı vardı kitabın ve insanı etkileyen bir çok unsuru da vardı. Hepsini birden harmanlayıp bir bütün içinde de aktarabilmesi bence harika. Su Tunç' un okuduğum ilk kitabıydı ( başka var mı henüz bilmiyorum ) ama gerçekten kalemi çok güçlü. 

Karakterleri ayrı sevdim. İçinde bulundukları ortamları ayrı sevdim. Tek beni düşündüren nokta, yazar acaba bazen bazı tepkileri Türk kültürü ile karıştırıyor muydu oldu. Gerçi kültürler yakın ama erkeklerin verdiği tepkilerde farklılıklar olabilir gibime geliyor. Yine de zaten bu çok küçük bir detay. 

Siz de bir kitap dolu dolu olsun, bana hem duygusal hem kültürel bir çok değer katsın diye düşünüyorsanız bu kitap tam size göre. Yazın okunacaklar listesine alabileceğiniz, kafamı rahatlatsa diye liste yapıyorsanız o listeye de ekleyebileceğiniz leziz bir kitap. 

Herkesin de okuyabileceğini düşünüyorum. Yaş sınırı koymaya pek gerek yok. Keyifli okumalar dilerim. 😊 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder