Bir Sonraki Hayatımız - Lauren James


PUAN : 5/5

O kadar güzeldi ki ! Resmen film olması için senaryo tarzında bol resimli belgelerle anlatılmış hikaye. Hikaye konusu ise oldukça insanı sarıyor ve etkiliyor. Sonunu nasıl bağlayacağını okurken hep merak ettim ve gerçekten sonuyla da beni etkiledi, resmen gözlerim doldu ve tüylerim diken diken oldu. O nedenle okurken sık sık çikolataya ihtiyaç duyduğumu belirtmeliyim.. Kitaplarla iyi gidiyor gerçekten. Çünkü böyle etkili kitaplarda duygularım da o kadar coşuyor ki... Zaten akış boyunca birbirlerini her kaybedişlerinde ağlama noktasına geldim. Üstelik her şeyi hatırlayıp tekrar kaybetmeleri dayanılacak gibi değil. Benim başıma gelse herhalde kaldıramazdım. Lütfen , lütfen bu seri hep devam etsin. Gerçekten hemen alıp keyifle okumaya devam ederim. Kitabın kalınlığı da sizi korkutmasın gerçekten çok rahat okunuşu. İsteyen 1 günde bile bitrir ama ben #Kethrine ' i ve #Metthew ' i o kadar çok sevdim ki.. Hemen bitirmek istemedim. Diyologları, aşkları çok tatlıydı hem de her zaman düzlemi içerisinde. Bu arada vurgulamalıyım ki 4 zaman düzlemi içerisinde geçiyor konu. O zamanlara ait bilgiler edinmek de ayrı bir güzeldi. Bir de 2019 ve 2039 daki diyolog farklılıkları çok iyi işlenmiş. Özellikle 2039 da bir şey dikkatimi çekti, sürekli internet ortamından veya notlardan diyolog var. Galiba sonumuz gerçekten öyle olacak.. Gerçi kitapta iş yoğunluklarından dolayı birazda böyle olduğu yansıtılmış ama yani dünyanın gidişatı gerçekten öyle olacak gibi.. Uzun lafın kısası herkese kesinlikle tavsiye ediyorum bu kitabı. Yanında kahvenizi ve çikolatanızı ayırmadan okuyun.. Keyifli okumalar dilerim :) 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder