Küçük Mucizeler - Betül Güçlü


PUAN : 5 / 5 

İlk defa bir Türk yazarın bu kadar olumlu, enerjik ve keyifli bir roman yazdığını görmek beni ayrı bir mutlu etti doğrusu. Gerçekten iç açıcıydı. Bitmesini istemedim çünkü  her bir satırını gülümseyerek okudum.. Hele o tatlı mı tatlı Pamir yok mu ! Resmen herkes öyle bir oğlu olsun ister ve yani Elis' in anneliği çok çok güzel ve her çocuk da eminim onun gibi bir anne ister ( ama tabii ki çok şükür kendi annelerimiz de özel ) Ayrıca öyle zor bir hayatta öyle kalabilmesi de çok özel bence. Öte yandan Mehmet bey, eşi, yeğeni Doruk, Hele Semih , Ceylin ve annesi... Yan karakterler de bir o kadar tatlıydı.. Keşke gerçek hayatta da böyle olabilse diye düşünmeden duramıyorum.. Yani elimden bırakamadan, kahvem ve çikolatalarımla okurken şömine etkisi yaratan bir kitaptı. Betül Güçlü' ye çok teşekkürler. Yüreğinize sağlık. İyi ki sizin gibi Türk yazarlarımız var. Herkese bu kitabı tavsiye ediyorum. Keyifle okumanız dileğiyle.. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder