Yediler' in Efsanesi Üç Kapı - Korhan Cankur


PUAN : 5 / 5 

Woww !! İnanılmaz doyurucu bir Fantastik Roman. Olay kurgusu o kadar yoğun ki, arada nefeslenmek için elimden bırakmam gerekti. Onun haricinde onca sayfayı elimden bırakamadan saatlerce okuduğum oldu ve kitabı 3 günde bitirdim ki o da yapılması gereken işlerden dolayı bırakmamdandı. Gerçekten inanılmaz güzel ve ilgi çekici bir hayal dünyası yaratmış. Herkes yer üstü ile uğraşırken yazarımız Yer altı dünyasını olabildiğince geniş hayal dünyası ve geçmiş inanışlara dayandırarak bize sunuyor. Kadim büyücüler, muhafızlar, gardiyanlar, farklı yaratıklar, özel güçteki yetenekler.. Bazı benim araştırdığım bilgilerede dayanıyordu ki acaba gerçek olabilir mi bu yüzden diye düşünmeden de duramadım. Fantastik roman okuduğumda ya dünya gerçekten öyle ise ve biz nelerin içinde yaşıyorsak diye düşünmeden duramıyorum. Bu kitap da kurgusuyla bana bir çok şey düşündürttü ve o dünyayı tamamen gözümde canlandırdı. Gerçekten insanı soluksuz bırakıyor. 7 ana karakterimizin her bir özelliği baştan çıkarıcı. Atilla' nın okçuluktaki ustalığı, Florina' nın zekası beni büyüledi. Gerçekten her birinin özel yeteneği çok güzel yansıtılmıştı. Yan karakterlerin konuyu beslemeleri ayrı güzeldi. Hani o dünya içerisinde Mela ve Mila gibi hiç düşünülmeyecek bir yaşam yaratması beni çok etkiledi. Bence gerçekten belki de başka kimsenin aklına gelemeyeceği bir duruma hayat vermiş yazar. Çok ince, güzel bir ayrıntı. Sadece itiraf edeyim sonuna aşırı gıcık oldum. Hani bir bakıma bekliyordum birinin kötü çıkmasını ama sinir olduğum şey o 7 yetenek dolusu her şeyi anladılar da o son noktayı nasıl anlayamadılar delirdim. O yer altı dünyasında o kadar yeteneklerini konuşturup da onca yıldır içlerinde yaşadıkları dünyada aptal durumuna düşmek.. Bu da insanı düşündüren başka bir noktaydı bence. Bir de kafamın takıldığı nokta kitabın adında 3 kapı geçiyor. 3 kapının ne olduğunu net yorumlayamadım sanırım ya da o üç kapı yüzük, madalyon ve taş mı oluyor? Bu konuda yorum alabilmek isterdim. Sonunu okuduğunuzda devamı geleceği de belli ve lütfen bir an önce gelsin, olay kurgusu içimde soğumadan hemen devam edebilmeyi çok isterim. Kesinlikle okunması gereken ve gerekli ilgiyi görmesi gereken bir kitap var karşınızda. Dilerim hak ettiği yere gelir. Bu arada yazarımızın baba tarafım gibi Tokatlı olması ayrı bir bağ.. Kendisiyle tanışıp tebrik etmek de isterdim :) Yüreğinize, kaleminize sağlık.. Herkese keyifli okumalar dilerim..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder