Cam Şato - Sarah J. Maas


  PUAN : 5 üzerinden



      


Büyücülük ve savaş seviyorsanız.. 

Aslında biraz biraz her şeyden katılmış kitaba. Sükastçi bir genç kız, Gladyatör tarzında bir yarışmada kendini bulur. Özgürlüğü için savaşır. Ama bir yandan büyüler, kadim yaratıklar hikayeyi sarar. Hatta bir aşk çemberi, entrikaları da dahil olur. Biraz eski yabancı dizilerin tadında bir kitap aslında ama yani ben sanki daha kaliteli bekliyordum bu kitabı. Sanki yazılma amacının dışına çıkmış gibi hissettim okudukça çünkü gerçekten bir sürü şey dahil olmaya başlıyor konuya ve asıl amacından uzaklaşıyor gibi. Ya da ben öyle hissettim bilmiyorum. Ortalarından itibaren okunuşu hız kazanıyor ama sonlara doğru yine sıkılmaya başladım. Serisi olan bir ilk kitap bu ve sanırım devam edersem de sırf merakımdan devam edeceğim. Çünkü sizi çok da şaşırtan şeyler olmuyor en azından ilk kitapta. Yine de tabii Fantastik severler için güzel. 

Keyifli okumalar dilerim... 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder