On Küçük Zenci - Agatha Christie


PUAN : 5 Üzerinden;


        


Ne zamandır Agatha' yı okumak istiyordum ama nedense elim bir türlü gitmiyordu kitaplarına.. Belki de Stephane King' de kitaplarını okuyamamanın vermiş olduğu bir korku ve ön yargı karışımı bir durumdu. Çok etkilenip okuyamıyordum onun kitaplarını. Agatha' da genelde cinayet, korku, gerilim yazarı olduğu için uzak duruyordum. Ama bu kitap için gelen ısrarlara dayanamadım.. İyi ki de dayanamamışım.. 

Öncelikle kitap incecik, 191 sayfa. Puntolar büyük, geniş satır aralığı ve bölümleri fazla. Dolayısıyla kolay okunuyor, akıp gidiyor. 

Konuya gelecek olursak , 10 kişi bir şekilde bir adaya davet ediliyor ve sonrasında bir şok yaşanıyor. Geçmişleri geleceklerini etkileyecek hale geliyor ve tüm bunların nasıl olup bittiğini çözmeye çalışıyorlar. Ancak zaman geçtikçe her şey daha gerilimli ve korkutucu bir hal alıyor. 

Elimden bırakamadan okudum açıkcası. Eğer siz de benim gibi kitap kurduysanız bir solukta okuyabileceğiniz bir kitap. Can sıkıntınıza da iyi gelir , kafa dağıtmaya da. Hatta yazın rahatça okuyabileceğiniz kitap listenize de alabilirsiniz bence. Bu noktada kitabın yaz vaktinde de geçtiğini vurgulayabilirim 😊

Agatha gerçekten müthiş bir yazar. Klasik bir korku - gerilim yazarı. Sırf bu yüzden de tavsiye edebilirim ama bu kitabını gerçekten beğendiğim için de tavsiye ediyorum. 

Diğer kitaplarına da devam edeceğim sanırım.. 

Herkese keyifli okumalar dilerim..



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder