Doğu Ekspresinde Cinayet - Agatha Christie


PUAN : 5 Üzerinden ; 

      

( Görsel tasarım bana aittir. Lütfen izinsiz kullanmayın, yasal hakkı bulunmaktadır. ) 

Doğu Ekspresinde üst üste geçirilen günlerin içinde dedektifin gözlemleri, işlenen cinayet ve ona karşı bakış açısı, anlatımları yer alıyor bu romanda. 

Haliyle Doğu Ekspresi olunca İstanbul, Konya, Bağdat, Suriye şehir ve ülke isimlerini sık sık görüyoruz. Türkiye ile ilgili bir şeyleri böyle önemli bir yazardan görünce insan ister istemez gülümsüyor 😊

Neden puan kırdığıma gelirsek, kitapta ben heyecan ve merak duygusunu hissedemedim. Bu okuduğum 2. Agatha kitabıydı, daha önce okuduğum On Küçük Zenci' de üzerimde hep gerginlik, merak ve heyecan vardı. Ancak bu romanında anlatım, betimlemeler, gözlemler çok iyi olmasına rağmen beni biraz sıktı. Özellikle başlarında gerçekten zor ilerledim. Tabii ki kişileri anlatmada müthiş. Öyle bir tasvir ediyor ki tamamen gözünüzde canlı kanlı hale geliyor yolculuk edenler. Ama dediğim gibi benim için eksik olan bir şeyler vardı. 

Agatha çok önemli bir yazar. Bu tarz romanları sevenlere de her kitabını tavsiye ederim. 

Herkese keyifli okumalar dilerim..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder