Percy Jackson ve Olimposlular 2 - Canavarlar Denizi / Rick Riordan


PUAN : 5 Üzerinden;


        

( Fotoğraf tasarımı bana aittir , Lütfen izinsiz kullanmayın ) 

Seri kaldığı yerden, aynı aynı akıcılıkla devam ediyor. Altın postu bulup kampı kurtarmak, öte yandan yeni gerçekler ve Kıvırcık' ın durumu Percy' in uğraşması gereken diğer sorunlar oluyor üstelik tam da her şey normal gidiyor diye düşündüğü okulun son gününde patlak veriyor olaylar. Percy' in konuşma dili de çok matrak olunca okunması çok keyifli bir hale geliyor ama bir sürü olayla üst üste başa çıkması gerekince bazı yerlerde ben okurken yoruldum ve biraz dinlenebilseler keşke diye de içimden geçirmeden duramadım. 

Ben bu seriyi gerçekten çok sevdim. Bir oturuşta bitirebileceğiniz bir seri kitabı. Çocuk kitabı olsa da her yaşa hitap ediyor ve bir çok öğüt, mesaj içeriyor. Gerçeklerle yüzleşmek, yüzleşirken olgunlaşmayı hissetmek, kabullenebilmek vb. gibi.. Kitabı da bu nedenlerden kesinlikle tavsiye ediyorum. Herkese keyifli okumalar dilerim. 😊

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder