The 100 - 21. Gün / Kass Morgan


PUAN : 5 Üzerinden;

         

Onlar Haklı veya Haksız Suçlu İlan Edilmiş 100 Gençti!


Kaldığımız yerden konu devam ediyor. Yine aynı akıcılıkta yine aynı karakterlerin hikayelerini sürdürüyor yazar. Ancak bu kitapta gençlerin sorunları gün yüzüne çıkıyor ve gerçekleri öğrenip, kabullenmekle baş etmeye çalışıyorlar. Yaşlar ergen yaşı olduğu için de doğal olarak zorlanıyorlar ve olgunluğu öğrenmeye başlıyorlar diyebiliriz. Bir yandan da daha önce dünyada fark ettikleri gerçeklik onları epeyce zorluyor. Sonunda ise bir amanın! diyiveriyorsunuz. 

Bu seri aslında öyle mutlaka okunmalı! diyebileceğim türden değil. Ama konusu insanı yakalayabiliyor ve akıcı olması, sadece 300 sayfa olması yani fazla laf kalabalığına girmeden, konuları dağıtmadan, bir çok insan hayatına değinmesi okuru bu seriye bağlayabiliyor. 

Dizisi de olduğu için ( ki yine belirtiyorum dizisini ben hiç mi hiç sevmedim, çok farklılıklar var. Dizi yerine kitap çok daha anlaşılır ve mantıklı ) fazla popüler olan bir seri. Popülerliği sevdiğinizden mi okursunuz yoksa konusu bakımından mı bilemiyorum ama tavsiye ederim. Keyifli okumalar dilerim.

Spolier DipNot: Bu kitap sayesinde 21. günün bütün hastalıkların belirginleşmesinde veya bir şeyin kanıtlanmasında önemli bir gün olduğunu öğrenmiş oldum ;) 
😊

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder